Halaman

SHEBBIE's - berterima kasih!

DUNIA SHEBBIE...!

Berkongsi minat dan hobi bersama SHEBBIE 😀

subscribe dunia shebbie

Add to Google Reader or Homepage

SHEBBIE's - nak tahu ke?

Foto saya
...happy...happy...happy...

Kamis, 22 November 2018

HAPPY BIRTHDAY to my CIQUE 😀




HAPPY BIRTHDAY CIQUE!

Tanggal 20hb November 2018 genap laaa usia CIQUE (Nur Balqish Syuhadah) yang ke 10 tahun 😬

Gigih anak saya yang sulong Nadrah Nur Zawanie merealisasikan majlis yang simple and yet boleh mengharukan perasaan si cique heee....



Majlis sederhana menggila bila masuk pula anak saya yang kedua Nadrah Nur Zaliqha 😳


Kami kurang seorang anak lelaki saya Danish Iskandar yang masih belajar di UiTM Lendu Melaka... kegembiraan berganda kerana hari ini juga dia memenangi POEM tempat pertama dengan membawa pulang RM100 ! alhamdulillah adik... keep it up !😅



Saya dan suami pun saja nak sertai kemeriahan sekeluarga dengan memasak menu NASI AYAM SIMPLE alaaa shebbie 😁

Doa saya buat Nur Balqish Syuhadah adalah semoga dia menjadi anak yang baik... penyayang... rindu dengan kami sentiasa... cemerlang dalam akademik... cemerlang dalam moral dan sivik duniawi... cemerlang juga diakhirat kelak... impian dan doa saya ini semoga dimakbulkan Allah swt 💕


#birthday
#simpleandhappening

SHEBBIE



Tidak ada komentar:

Posting Komentar